مصاحبه آرشیو خبر ها
بهترین لحظات عمر ورزشی

بهترین لحظات عمر ورزشی

فرناندو یورنته که امروز در یک ارتباط ویدئویی 30 دقیقه ای به گفت و گو با هواداران پرداخت ، این لحظات را "یکی از بهترین لحظات عمر ورزشی" خود نامید.

این مهاجم 28 ساله که تعداد گل های فصلش را با گل سرنوشت ساز برابر لاتزیو به 9 رسانده بود ، صحبت های خود در این ویدئو را از تعریف در مورد روزهای ابتدایی حضور در یوونتوس آغاز کرد .

" من می دانستم که به تیم بزرگی ملحق شده ام . هواداران به گرمی از من استقبال کردند و این حسی وصف ناشدنی بود که صدای آنها را در مسیر رسیدن به دفتر باشگاه می شنیدم . "

"در ابتدا من شرایطی جدید را احساس می کردم و برای وفق پیدا کردن با آن به زمان نیازمند بودم ، اما کم کم به آن عادت کردم ، پیشرفت یافتم و شرایط مناسبی همچون دیگر هم تیمی هایم پیدا کردم ."

"این تغییر برای من مهم بود ، ترک کردن کشورم و آمدن به شهر و شرایطی جدید . حالا من یکی از بهترین لحظات عمر ورزشی ام را تجربه می کنم ."

وقتی از او در مورد تاثیر گذارترین فرد در ورزشش سوال شد ، بدون مکث اسم برادرش ، جیزس ، را آورد و گفت که او باعث رسیدنش به این جایگاه است .

" او همیشه در کنار من بوده ، از زمان تصمیم من برای شروع ورزش و حالا و شرایط های سخت . او همیشه و مستمر عملکرد من را دنبال می کند و گاها پیش می آید که ما با هم جر و بحث کنم . چون او همیشه از من توقع دارد که بهتر و بهتر عمل کنم ."

به عنوان الگو های ورزشی ، این بازیکن اسپانیایی به تمجید از اسطوره ی بارسلونا پرداخت و خود را دنباله روی کرایف دانست .

" من عملکرد کرایف در بارسلونا را دنبال می کردم ، همچنین لادروپ . البته عملکرد روماریو و رونالدو نیز من را تحت تاثیر قرار می داد . من تمام طول روز را به تمرین می پرداختم و به تقلید از آنها و پیشرفت می پرداختم . "

" من همیشه در نقش مهاجم بازی نکردم ، وقتی هفت ساله بودم و با دوستانم 5 نفره فوتبال بازی می کردیم ، من تمام پست ها را امتحان کردم ، اما از وقتی که به عضویت تیم پایه ی اتلتیکو بیلبائو پیوستم ، به عنوان مهاجم ایفای نقش کردم."

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: